Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. január 21., csütörtök

Oggi-Today-Ma

A mai nap nagyon király volt.
3 órám volt, aztán teniszeztem. Alessandroval 4:3ra vezettem, amikor abba kellett hagyni, ami elég nagy visszafejlődést mutat nálam, mert szünet előtt 6:0ra vertem. Najó, de ő 2x is játszott a szünetben:P Majd onnan hazafelé összefutottam Cesarevel (Cézár), a duinoi bicós haverral. Mondta, hogy este 9 körül bemennek Triesztbe bicózni, nem megyek-e. Mondtam, hogy most éppen túl jó ellenindok nem jut eszembe, úgyhogy de.
Addig még megírtam egy olasz esszét, meg beadtam a TOK esszét.
Szóval 9kor megindultunk Trieszt felé (persze autóval és benne a bicók). Rideoltunk 2 órát, aztán már mentünk is haza. Nagggyon zsír volt!!!:) Azt hittem túl hideg lesz, pedig nem volt. Bár, amikor velem beszélgetnek, akkor viszonylag részt tudok venni a társalgásban, de amikor egymás között, akkor elég nehéz kivennem a szavakat. Szerencsémre bicótudásom nagyobb mint az övék, ezért azzal már bizonyítottam a társaság számára. Jah, mert kb 5en voltak.
Most ugyan volt ott egy tag, aki egész jól nyomta a streetet, kb az én szintemen, de azért amikor kipróbáltam a bicóját akkor jól esett a feaky-360ért járó ováció.:) Sajnálom, hogy nincs itt a másik bicóm, de hát nem tudtam, hogy vannak itt ilyen arcok. Most meg már úgyis mind1, mert lassan hazafelé kell elkezdeni pakolni.
Amúgy vicces, mert náluk is hasonló a szitu, mint nálunk otthon, hogy mindenki mondja, hogy menjünk már bicózni, majd amikor ott vagyunk nem gyakorol, leül. Szerencsére az a tag, akit most láttam először nem ilyen volt, úgyhogy mi húztuk a társaságot, aki általában akkor kezdett el bicózni egy helyen, amikor mi el akartunk már menni onnan.XD Jah, ők legalább nem bagóznak:P Senki nem is ivott semmit, ami azért nálunk otthon egy night-ride alatt elég valószínűtlen. Aranyosak voltak: Kérdezték, hogy vannak-e más bicósok is Budapesten, meg abban sem voltak biztosak, hogy Magyarország Románia-e vagy fordítva. Persze nekem is voltak aranyköpéseim, meg főleg beszédhibáim.:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jo kezdet