Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. március 28., vasárnap

latini, 7vége

Vége a Latino Hétnek. Hát, még egy ilyen, teknikai cuccokhoz nem értő társaságot nem láttam. Mármint...a shown minden egyes előadás közben volt vmi teknikai probléma. Vagy túl halk volt a zene, vagy túl hangos, vagy csak az alapzaja hallatszott, vagy a lámpák akkor égtek amikor nem kellett volna, vagy nem működött a projector, vagy gerjedt minden. Szal ez volt a leggyengébb National Week Show, azok közül, amit láttam. Márpedig többet már nem fogok látni UWCs pályafutásom folyamán. Ez volt az utolsó. Elég szervezetlen társaság voltak. Persze h ne csak rosszat mondjak jól összeraktak egy venezuelai szappanopera paródiát. (De a vágás itt is gagyi volt. XD)

Ez volt az egyik legsűrűbb 7végém talán. Tegnap Nyílt nap volt a suliban. Korán reggel keltem, hogy menjek Monfalconéba autóval és elhozzam a cuccokat az íjászkadáshoz. Merthogy íjászat verseny is volt. 2x kellett fordulni, aztán jobb híján én segítettem összerakni is a terepet a főnökuraknak. Szóval vezettem, rakodtam, építettem, íjászkodtam aztán még táncoltam is a shown. Mindezt enyhén sajgó fejjel, mert előző nap Oszmiccába mentünk. Az egy tanya a szomszéd faluban, ahol bort lehet inni. 77en mentünk összesen a suliból! Ehhez az is hozzájárult, hogy Reunion (osztálytalálkozó) van, tehát néhány jelenlegi harmadéves (én másodévesem) is itt van. Persze a fárasztó nap csak még több okot adott rá, hogy megnyissunk egy üveg Whiskyt, aztán Mickey'sben ünnepeljünk.
Ma pedig "Swim for Haiti" (Úszás Haitiért) fundraisinget (pénzgyűjtést) szerveztünk Monfalconéba. Ismét szállítottam; ezúttal embereket. Az volt az 5let, hogy mivel Haiti 8000kmre van Monfalconéból mi 8000métert úszunk. Bárki úszhatott, diák, tanár, helyi, nem helyi... El is felejtettem már, hogy milyen fárasztó az úszás. Nem szeretem, uncsi. Aztán showt terveztünk. Én is bicóztam meg brékeltem volna. De mivel gyakorlatilag nem volt közönség, ezért inkább visszavonultunk Duinoba. Azóta labreportot (mérési j1zőkönyv) csinálok, hiszen 3 nappal ezelőtt Mark bejelentette, hogy vasárnapig kéri az összeset. Ez egy kellemes alapstresszt adott ennek a 7végének. Nem sokat pihentem. Most is álmos vok, mint ahogy az vsz látszik is az írásomon. Remélem azért érthető. Megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: