Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. március 9., kedd

A szánkózás veszélyes

A szánkózás veszélyes. Hogy miért? Mindjárt elmondom.
Voltunk szombaton síelni (immáron ötödszörre). Reggel szép volt minden de délutánra mindent beborult. Fújt a szél, esett a hó, minden fehér volt, nem lehetett látni a buckákat. Na, mind1, azért síeltünk.

Síelés után gyülekeztünk. Jakubnak (Julius (tutorom) fia) volt egy szánkója, amivel játszadoztunk. Éppen rajtam volt a sor. Mondtam Gaetanonak (Szicília), hogy lökjön. Lökött is, de olyan hülye módon, szerintem inkább fel akart borítani. Sikerült is neki; elestem ő meg utánam. Ahogy a hátamra gördültem a lábam fellendült a levegőbe és Gaetano beleharapott a síbakancsomba. Kiesett az jobb első foga és letört a jobb második. Nagyon gáz volt. Utána együtt a csoport, megkerestük/megtaláltuk a fogat. Vasárnap reggel műtötték. Sikerült visszarakniuk az eredetit.
Harag nincs, mindenki belátja hogy nem az én hibám volt, baleset volt.
Ettől függetlenül persze szar érzés, mert benne voltam. :(

Nincsenek megjegyzések: