Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. március 21., vasárnap

Sikerek (PW,matek)

Azért mentünk Project Weekre Basilicátába, hogy aktivistáskodásainkkal megemeljük a UWC jelentkezők számát, a tavalyi 3ról. Sikerült is, hiszen idén 42en pályáztak! Ez hasonlóan jó érzés, mint amikor azt hallom, hogy otthon egyes pályázók az én nevemet emlegetik az írott pályázataikban, mint mozgatórugó. Azt hiszem ezzel már segítek másokon.

Idén is volt matekverseny az iskolában, majd a régióban. 7. lettem a régióban, a 4. legjobb UWC diák. Asszem erre elég büszke vagyok és köszönettel tartozom előző tanáraimnak, hogy ilyen jól megtanítottak versenyezni. Sajnos a tananyagot közel sem tudom ilyen jól, és valószínűleg az IB vizsgám eredménye sem fogja megközelíteni ezt az eredményt. :D

9 megjegyzés:

orsi írta...

én is beleírtalak a sajátomba :) (és pont ma voltam a második fordulón :))

Attila Simon írta...

És hogy érzed, hogy sikerült? Jókat kérdezett Apukám vagy nem vele voltál?:)

Feri írta...

Igyekeztem "jókat kérdezni" :)
Lehet izgulni, megvannak a továbbjutók! Ma postára kerülnek a levelek, szerda körül kézhez kapja mindenki az ítéletet.
A legjobbakkal találkozunk Csillebércen ;)

Feri írta...

Jut eszembe!

Azt hiszem, szereztem legalább egy új olvasót a blogod számára, akivel még biztosan fogunk találkozni! ;)

Attila Simon írta...

Màr a màsodik fordulot is reklàmfeluletnek hasznàlod?:D
Csak nem egy tovàbbjuto pàlyàzorol van szo?

Feri írta...

De bizony!
És remélem, magára ismer, esetleg jelt is ad magáról itt a blogodon deli vitéz (kisasszony) ;)

orsi írta...

nem vele voltam :) nem tudom hogy sikerült, volt ami jobban, volt ami kevésbé :) de ezek szerint szerdán kiderül :D

Kószó Jenő írta...

Sportnap hivatalosan június 25-27. Máshova nem tudom írni a munkahelyemről.

Attila Simon írta...

Köszi, beírtam a naptáramba.
Bár egy üzenet iwiwen is megtette volna:P