Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. március 14., vasárnap

Bicó, haj

Tegnap voltam bicózni a helyi freeriderekkel Sistianaban. Van mit összehasonlítani az itteni bicósokkal, meg az otthoni haverokkal. Néhány dolog, jobban tetszik, néhány kevésbé. Anyagilag mindegyik jobban áll, ezért a bicójuk is jobbak. Általában van egy fulltelós nagy és egy elsőtelós kisbicójuk. Sokat dolgoznak és építenek, ez tetszik. Viszont sztem nem túl hatékonyan, ez nem tetszik. Úgy értem, hogy megépítettek egy csomó utat fából, és a végén egy akkorát ugranak, mintha ástak volna egy órát. Persze itt az a baj, hogy a föld nagyon köves és nehéz ásni. Ezért amikor ugratót csinálnak, akkor nem bele mennek a földbe, hanem ráépítenek vmit, mintha egy skatepark lenne. Namind1. Azért 1-2 dolgot én is ugráltam a triálbicómmal, ezzel úgymond ismét bizonyítottam nekik. Meglepődtek.
Csináltak csomó képet. Ohh és még ami tetszik az az, hogy hordanak sisakot.


Bicózás után Monfalconéba mentem Domenico házibuliába. Ma azt pihentem ki egész nap, aztán este úgy döntöttem, hogy túl hosszú a hajam, úgyhogy játsszunk!:) Kicsit polgárpukkasztósra sikeredett, de itt már mindenki ismer, nem kell megfelelni senkinek.:)


Póló nélkül elég ijesztő vagyok most...:D

2 megjegyzés:

zsolti írta...

Nahát, nem egyenes :P

Kószó Jenő írta...

Tetszik a frizurád.