Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. március 11., csütörtök

orál csoda:)

Nahát ez valami csoda ami itt van. Elment a bora. Maga után hagyott megtépett bokrokat, megnyúzottt fákat, széttört cserepeket, letört ágakat és néhány centis jeget egész duinóban. Legalábbis reggel, amikor mentem suliba ezt láttam. Azóta, mint amikor a mesében beköszönt a tavasz, és minden hirtelen elolvad és kivirágzik. Már csak 1-2 helyen találni havat, ahova nem süt sosem a nap. A madarak is előbújtak és a szomszéd fűje is mintha zöldebb lenne.

Ma volt az első IB vizsgám is, az úgy nevezett "Italian oral", tehát az olasz szóbeli. Bud Spencer & Terence Hill volt a témám. Megdícsért a végén Paola (a szemét tanárom). Ilyen még sosem volt. Azt mondta jól felkészültem. Bár, amikor megkérdezte, hogy Mi akarsz lenni, ha nagy leszel? lehet h nem kellett volna azt válaszolnom, hogy öregkoromra tanár akarok lenni, aki tele van valódi élettapasztalattal és sikeres múlttal, mert én az olyan tanárokat tisztelem a legjobban, hisz 1értelmű h ő nem olyan. :P

1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Most persze nagy mellényed van. Kíváncsi vagyok mi lesz a véleményed később. ( Pár év múlva a tanárokról. ) A vizsgádhoz gratulálok.