Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. december 25., péntek

Párizs

23-án este megérkeztem haza. Nálunk akkor jött épp a Jézuska, mert Apu dolgozott 24-én.
Párizs tetszett. Nagy és hideg volt. Azt mondják évek óta nem volt annyi hó az utcákon, mint most. Sztem Párizs a legnemzetközibb város, ahol eddig voltam. Rengeteg olasszal is találkoztunk. Volt, hogy odamentem egy emberhez, hogy beszél-e angolul, erre válaszolt, hogy csak olaszul. Mondom: az is jó:)
Pierre, francia elsőévesünk lakásában lettünk elszállásolva Dorkával, ahol már ott volt Eduarda, a brazil elsőéves lány. (Ő ott tölti az egész telét.) A ház tipikus belvárosi apartmant-tömbnek tűnt, de belül szép vörös szőnyeg és néma lift várt. A lakás elég nagy volt. 3 hálót, 2 nappalit, 1 étkezőt, 1 konyhát, 1 számítógép szobát, 2 fürdőt és 5 kandallót találtam. Ebbe nem számoltam bele a szomszéd lakást, ami szintén az övéké. Abban az anyukának van egy hatalmas dolgozószobája (bár nem értem miért volt benne franciaágy:P ) és vendégszoba, fürdő.
Szóval félteni nem kell minket. Ismét megdöbbentem, hogy egy ekkora kérőban csak 1 darab öreg TV van, de már kezdem megszokni. Zongora bezzeg volt.:P Mondjuk, már lehet én is inkább azt választanám.
Részt vettünk a "helyi-EVIME", UWC-France karácsonyozáson, ha már az itthonira nem tudtunk elmenni. Ott ettünk, ittunk, beszélgettünk. Aztán Pierre apukája elvitt minket autókázni Paris by night. Talán az volt a legjobb az egész 7 alatt. Aztán megint ettünk és ittunk.
Szóval ugye csütörtökön érkeztünk, hétfőn meg mentünk át Brüsszelbe. Folyt. köv.

(A képek nagyrésze meg Dorkánál lettek felejtve.)


(Ez a kép az háziak ágya fölött van. WFT???:D)

Nincsenek megjegyzések: