Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. december 10., csütörtök

Holnap...Budapest, Párizs, Brüsszel


Holnap megyek haza! wow
Nem tudom, hogy érzek. Az a szokásos bizsergős érzés jelent meg bennem, amit nem tudom, hogy szeretek-e v nem. Izgalmas az biztos. Tegnap pl nehezen aludtam el. Zsolti apukája már úton van, szerintem már a magyar határt is túllépte. Ő visz minket holnap, suli után szinte egyből. Habár szerintem 3 előtt nem fogunk elindulni, mert 1ig suli van, én meg még be sem vagyok pakolva, meg a szobámban is kupi van, még a ruháim is száradnak. Még az Economics IA-met is be kell fejeznem, meg elvileg beadandó matek lecke is van, de azt szerintem nem fogom megcsinálni.

A szünetben, 17-én elmegyünk Dorkával Párizsba, onnan 21-én Brüsszelbe, majd haza 23-án este. Így aztán még jobb lesz a karácsony, mint egyébként!
Nem volt még ott egyikőnk sem. Azért megyünk most, mert azt hallottuk, hogy Párizs karácsonykor gyönyörű. A szünet végét pedig otthon szeretnénk tölteni, ezért megyünk az elején/közepén.


Dorka nagyon be van zsongva.:) Én is várom már. Úgy érezzük, hogy kijár nekünk a szabadság.:)

4 megjegyzés:

Dorka írta...

IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN!!!!!!

Dorka írta...

Már alig várom!

Bondor Erika írta...

Egyenesen a Berzsenyiből indultok? Mozgalmas lesz a szünet, az biztos! :)
Egyelőre én annak is örülök, hogy rendben hazaértetek (és hogy szerdán jössz ismertetőt tartani. Tényleg: Dorka is jön?)

Attila Simon írta...

Az előadás szerdán lesz, mi meg csütörtökön reggel indulunk. Dorka nem jön, mert ugye egri és ki szeretné használni minden idejét az anyukájával.