Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. december 15., kedd

Előadások

A mai egy hosszú nap volt. Voltam például UWC/EVIME előadást tartani a Karinthy Gimiben. Furcsa volt. Legalább 30an voltak az érdeklődők, de nem tűntek túl lelkesnek. Általában a kérdezős szekció a leghosszabb, de most csak egy tanár kérdezett. Lehet h fordított arányosság van a hallgatók és a kérdések száma között? Nem hiszem...

Holnap megyek előadást tartani a Puskás Tivadar Távközlési Technikumba, a volt iskolámba 14:00kor. Mit is mondhatnék róla így előre? Előtte meglátogatom Zsuzsit, a kedvenc fodrászom.

Szerdán pedig 14:50kor a Berzsenyiben szerepelek. Azért írom ezt is, mert akit érdekel az is eljöhet meghallgatni. Egy valakiről például már tudok, aki egy másik gimibe jár és mégis eljön megnézni. ;) Nagyon várom már...


Egyébként fergetegesek a napjaim itthon. Najó, az éjszakáim. Eddig minden este más haverokkal csináltam valamit. Hiányoztatok!
Tessék komolyan venni az üres üvegek gyűjtését! A nyár végén visszaváltjuk őket együtt és abból finanszírozunk egy jóestét.

3 megjegyzés:

orsi írta...

a mai jóvolt nagyon :)

Attila Simon írta...

Igen én is azt hiszem. A Puskásban is számomra meglepőan nagy volt az érdeklődés, de a Berzsenyiben nem akartak elfogyni a kérdések. :)

orsi írta...

igen, tényleg sok volt, bocsánat hogy még utána is ott tartottunk :)