Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. december 2., szerda

köszönet

Egy kedves rajongóm ezt írta levelében a budapesti nyíltnapos Skypos becheckolásomról:

"A beszámolód nagyon tetszett :). Szüleim azt mondták, hogy a beszéded után döntötték végleg el, hogy ha esetleg kiválasztanak, elengednek (Köszi :D)."

Köszönöm én is. You made my day!

ui: Charlest (akit apu csak boxosnak hív) felvették a University of Pennsylvaniaba teljes ösztöndíjjal. Ez volt az álma, és nekem is az lenne. 36 pontot jósoltak neki az IBn pont mint nekem.
Még mielőtt néhányan megkérdezik, hogy na akkor én miért nem jelentkezek, megválaszolom mi az ami neki van nekem meg nincs:
-USA-i útlevele
-fekete bőre
-bebörtönzött apja.
Köszönöm szépen, azt hiszem nekem jó lesz egy kevésbé neves egyetem is. :)

1 megjegyzés:

Feri írta...

Ha hazajössz, szívesen agyoncsaplak. akkor neked is lesz bebörtönzött apád.
USA útlevéllel és - így utólag - fekete bőrrel sajna nem szolgálhatok :DD