Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. november 3., kedd

Portfolio

Jo kedvem van! Mert most nyomtattam ki a Matek Portfoliomat (az is csak egyfajta esszè). Hajnali 5:30ig azon dolgoztam, ma csak kipofozgattam helyenkènt. Aztàn reggel 7:45kor keltem. 5 perccel 8 utàn indultam iskolàba. Kedztem szègyellni magam, hogy màr megint elkèsek, de inkàbb halk kuncogàsba kezdtem.
50m-rel elottem Mirko sietett,elotte pedig Makar huzta a csikot. Csoszogàst hallottam, mogottem Tony loholt. Mind a 4en Palàban lako màsodèvesek vagyunk, akik 10 percet kèstek. Nyilvàn ok sem azèrt ulnek a gèp elott egèsz èjszaka, hogy Counter-Strike Klan Warozzanak.
Kellenek az ilyen kunnyed feludulèsek. Ha komolyabban vennèm az egèszet mèg az egèszsègem is rà mehetne. Habàr holnap matekdoga ès nem tanultam, olasz lecke amit nem csinàltam meg, pènteken economics IA hatàrido, 7vègèn SAT ès hètfon vègleges EE hatàrido, azt hiszem làtom az emelkedo (vagy èpp szakadèk? :D ) vègèt. Szàmitàsaim szerint mire hazam1ek egy ot hèt mulva màr csak az egyetemekre kell jelentkezgetnem.



és most kaptam a hirt: 36ot kaptam josolt IB jegynek a 42bol. Ennek nem orulok. 38at szerettem volna, 37 lenne reàlis. Ugy èrzem most egy jelentos lèpèssel kozelebb kerultem kis hazàm felè...

Nincsenek megjegyzések: