Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. november 5., csütörtök

Sakk - 100

A tegnapom nagyon vidáman fejeződött be. A sakk bajnokság utolsó fordulója volt, és ismét nyertem. 3an voltunk 1. helyen, 1 vereséggel. Akit vertem az kiakadva távozott, mert nem engedtem, hogy visszategye a leütött királynőjét...még most is haragszik, itt van mellettem.
Ezek után megkérdeztem Markot, a fizika tanárt és a sakk foglalkozás vezetőjét, hogy van-e kedve játszani velem. Sajnos sikerült rávennem, hogy bajnokságon kívül játszunk. Megbántam, mert végül NYERTEM!:)Mondtam is neki, hogy Mark, you made my day.
Erre csak ennyit válaszolt:
-Nem gondoltam, hogy a szituáció a királyom körül ennyire komoly lehet.:)

És ismét boldogan jelentem, hogy ezennel túlléptem a 100 bejegyzést!
Szívesen várok visszajelzéseket, azontól akik olvassák, legalább egy olyan megj1zést, hogy ÉN OLVASOM!:) Mondjuk azt tudom, hogy Anyu, Apu, Mama, a Wolczán család és még a Jenő rendszeresen olvas. Miattuk már megéri jelet adnom magamról blog formájában, de az, hogy beindult a "rajongó-szezon" és kezdünk emailekkel bombázva lenni leendő jelentkezőktől még jobban felvidít. Köszönöm a figyelmet!

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök, hogy hasznosan töltöd a szabad idődet Mama

Alle írta...

Én is olvasom a blogodat!
Heti 2-3x rá szoktam pislantani, hogy írtál-e valamit ;)

/* Gondoltam szólok :) */

Dia írta...

Én is itt vagyok :)

radpeter írta...

Bátorkodom jelezni, a heti rutin része, hogy ide pillantsak, történt e valami.

Zsolti írta...

Ohh a rajongói levelek :D

Kószó Jenő írta...

Na én meg most kihagytam egy hetet. És kész csoda mennyi bejegyzést látok most. Gép mellett sem voltam sokat. Örülök, hogy olyan feladatokat kapsz amik próbára tesznek.

Anna írta...

Hali! Én most olvasom, idén szeretnék jelentkezni, és nagyon hasznos és szórakoztató. Kár, hogy nem találtam rá hamarabb. A többi blogot is el szeretném olvasni, amit linkeltél. Köszi a munkádat!