Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. november 10., kedd

Öröm óda

Közgáz és Matek házidolgozat beadva, UK jelentkezés elküldve, EE nyomtatva!
Ezt már nevezem! Az idő is szép lett mára, hogy odaadtam személyesen a "Kiterjedt Esszémet!
Az egész délutánom szabad volt. Bringáztam, újra játszottuk a kupak-játékot nosztalgiázásképpen, mert pár másodévesem itt van látogatóba.
Jajj, és egy másik boldog információ! Volt interview a Jacobs Universityvel. Már eddig is biztos voltam benne, hogy akarok oda jelentkezni, hisz ez az 1etlen 1etem amit tanultam Európában (-UK) és van angol nyelvű műszaki bachelor-képzése és esélyes ösztöndíjat szerezni. A suli küldöttje nem nagyon kérdezett semmit, úgyhogy én irányítottam főleg:
-Ha kilépsz a campusról mit látsz?
-Hmm, érdekes kérdés. Egy keresztútra jutsz. Ha balra nézel lakóházak vannak, ha jobbra temető...+
Ha előre, akkor látsz egy teniszpályát...
-Remek! Teniszezem!
-Nagyon jó. Mellette van egy skatepark és focipá...
-MI?!?!?!
-Egy focipálya.
-Nem az!!! A másik!
-Egy skatepark.
-És, esetleg, előfordulnak azon a pályán kerékpárosok is?
-Igen, az egy BMX pálya.

Az interview után egyből rácuppantam a netre. GoogleEarth letölt, Bremen, Jacobs University bezoomol. És tényleg: Konkrétan szemben a főbejárattal ott van egy BMX-cross pálya. Habár nem túl nagy, Bókaynak töredéke, meg a BMX-X nem is a kedvencem, de ahol egy ekkora, ilyen pálya van ott van másféle is és ami nagyon fontos: Vannak bringások!!!



Most ahogy nézem még lehet, hogy nagyobb is, mint a Bókay!!!:)
1 szó mint 100, fogok jelentkezni még december 1. előtt, hogy az első körben legyek elbírálva. Hogy mit fogok tanulni abban még vagyok biztos, mert nincs egyértelműen kedvenc szakom (gépész). Amin gondolkodom az az Electrical and Computer Engineering, Electrical engineering and Computer science, Logistics - Engineering and Management, Mathematics, Computational Mathematics.
Mindenesetre 2 dolog nyugtalanít: Az egyik az, hogy Dorkának is tetszik az egyetem, és nem szeretnénk, ha egymást ütnénk ki. Nem gondolom, hogy 2 magyart fel fognak venni full ösztöndíjjal ugyanoda. A másik meg éppen az ösztöndíj. Csak az oktatási díj 18ezer euro, ezért nagyon nagy támogatást kell kaszálnom ahhoz, hogy még aludni és enni is tudjak...
De bízom magamban, hogy sikerülni fog.

ps: Jah, meg állítólag szar az idő...

3 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Örülök hogy örülsz. Ezek tényleg jó hírek. A kerékpár pálya meg tetszik.

BE Próba írta...

Kedves Attila,

szeretném mailben felvenni veled a kapcsolatot, ha lehet.
Egy budapesti gimnázium tanára vagyok, és vasárnap este érkezünk egy tanulmányútra Duinóba, az iskolátokba.
Kéne egy kis segítség.

Köszönettel, Bondor Erika

Attila Simon írta...

Kedves Erika!

Tudunk érkezésükről. Helen, a belső kapcsolatokért felelős igazgatónő mindhármunkat magyarokat informált. Megbeszéltük, hogy hétfőn 14:30 és 15:30 között hivatalosan körbevezetjük a csapatot Duinoban. 15:30kor iskola-találkozó van. Ha akarunk még találkozni, (gondolom 1 óra nem elég) azt még valamikor aznap délutánra vagy keddre lehet leszervezni.
Itt az emailcímem: bokorgyuri@freemail.hu

Örülök, hogy írt,
Attila