Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. november 22., vasárnap

Jó tegnap!

A tegnapi napom nagyon király volt!
Annak ellenére, hogy szombat volt korán, 10:30kor keltem. Apu ébresztett telefonon.
Budapesten volt egy nagy EVIME előadás, ahova Apukám, mint a szülői munkaközösség elnöke is meg volt híva, hogy beszéljen. Azzal a meglepetéssel készült, hogy engem is bevon a beszélgetésbe Skypeon. (Mármint ez az érdeklődőknek volt meglepi, nem nekem:) ) Lőttünk tehát egy főpróbát 10:45kor. Minden működött. Megegyeztünk, hogy 1 óra múlva érjek vissza, addig van időm elkészülni.
Mentem is fürödni, megmostam és belőttem a hajam, felvettem egy szép inget meg a nyakláncot amit anyutól kaptam a 18. szülinapomra, majd felvettem a legkényelmesebb és legócskább rövidgatyámat és ismét online voltam.
Nem volt időm beszédet írni, csak pár kulcsszót összegyűjtöttem, de persze amikor elkezdtem a 10-15 perces monológom, akkor tök más dolgokról beszéltem:)
Nagyon érdekes volt hallgatni másokat is meg válaszolni a kérdésekre is.
Utána ebéd majd a litván hagyományos táncot próbáltuk, jövő7 ugyanis a Balkán, Közép- és Kelet-Európa nemzeti hét.
Ez a tánc:

Nekem nagyon tetszik.

Utána bicóztam majd breakeltem. Aztán vacsi, majd megtanultuk Dorkával nagyjából a magyar táncot, amit be fogunk tanítani, majd elő fogunk adni a shown, pénteken. Ez meg itt van:

A konkrét tánc 1:40nél kezdődik.

Viszont még ma be kell fejeznek a TOK prezentációmat és ki kell töltenem a Personal Record Bookletemet, ami tulajdonképpen egy rövid véleményt jelent az összes foglalkozásomról. Megyek, el is kezdem! :S

3 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Lehetne egy videót a ti ukrán táncotokról is ?

Attila Simon írta...

ukràn?

Bondor Erika írta...

Egész jól megoldottátok népviselet nélkül is. :)