Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. szeptember 30., szerda

Dolomitok

Pénteken reggel 7kor elindultunk a Dolomitokba. 11 körül megérkeztünk és már mentünk is túrázni.
Bánatomra a hétvége nem a sziklamászásról szólt, mint ahogy azt gondoltam, hanem a túrázásról, hegymászásról. Összesen 3 nap alatt kb 24 órát mentünk, ennek a felét szombaton.
Általában az elején fáradtnak éreztem magam, hamar kifulladtam, aztán a végére senki nem értette, hogy van az, hogy ők már lépni nem bírnak én meg futok... Mások vagyunk.
Amikor másztunk, akkor úgynevezett via Ferratát használtunk, ami olyan, hogy egy fém kötél megy végig a falon és azon vagyunk biztosítva. Ez néha biztos meg is véd, de néha teljesen haszontalan, pl amikor függőlegesen mászunk lefele 3an ugyanazon a kötélen.
Néha bizony veszélynek is ki voltunk téve. Ilyenkor arra gondoltam, hogy inkább egy hátraszaltó közben sérüljek le, mint hogy itt most megcsúszok a murván.
Az esték nagyon jók voltak. 12en voltunk egy szobában. Hülyéskedtünk, zenéltünk, sztoriztunk, icebreaking játékokat játszottunk. (pl tikk-takk, mari néni...) Tanultam pár jó játékot, az ifik majd emlékeztessenek, hogy meg kell nekik mutatnom:)
A végére jól elfáradtunk mindenki. Élvezzétek a képeket:







A többi képet ITT találod.

Nincsenek megjegyzések: