Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. október 8., csütörtök

Cultural shock x

Tegnap keztetèt vette egy uj vàlaszthato sport foglalkozàs, a tenisz. Elmentunk 8an Villagio del Pescatorèbe, ahol tavaly màr jàtszottam egyszer. El is kezdtunk utogetni èn meg, ahogy azt otthon is szoktam levettem a polomat, elvègre minek izzadjam ossze, meg legalàbb barnulok is. Ugy jàtszottam 10 percet, erre megjelent valami tag a kapuban ès elkezdett felèm hadarva kiabàlni valamit amit azèrt nem teljesen èrtettem, de a maglietta=polo szot felfogtam. Azèrt megkèrtem Rezàt (olasz màsodòves), hogy forditson màr. Mondta, hogy vegyem fel a polomat. Erre vàlaszoltam az olasznak, hogy perchè? (mièrt?)
-Làttàl màr bàrkit is polo nèlkul jàtszani?
-Igen
-Hol?
-Magyarorszàgon:)
Erre nem vàlaszolt csak szigoruan megvàrta amig visszaveszem.
én olyan szinten meglepodtem, hogy vagy 10 percig csak rohogtem ès duzzogtam magamban. Szerintem ez egy rohely/j. Mivel Dorka hangosan hahotàzott velem egyutt arra kovetkeztetek, hogy ez Egerben sem bun. (Persze lehet h csak rajtam rohogott.) Màsokat kèrdeztem, ok nem tudtàk a hivatalos àllàspontokat, csak Peter (igazgato) fia. O azt mondta, hogy polo nèlkul jàtszani olaszorszàgban illegal.
Lehet h most nem èrtitek mièrt akadtam fel ezen annyira, de èn otthon àltalàban polo nèlkul jàtszom meg a haverok is. Mellesleg pont a kedves Akos-teniszedzom az, aki a legtobbet meztelenkedik a teniszpàlyàn. Orulunk ha a pèloja nem log ki, amikor a belso combjait sutteti a kispadon.
Probàltam megtalàlni ezt vmi szabàlykonyvben, de 1elore sikertelenul.
Valaki tud vmi hivatalosat? Ti teniszeztek polo nèlkul?

2 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Hát speciel a teniszhez sem értek. (Semmit). De egyszer régen voltam egy esküvőn Olaszországban. Egy étteremben voltunk. A férfiak közül senki sem a vette le a zakóját. Pedig még meleg is volt. Inkább izzadtak, meg kimentek levegőzni. Talán ez is valami ilyen szokás. Még szerencse, hogy a 'botrányos' viselkedésed miatt nem tiltottak ki. Eddig nem írtál ilyen eltérő szokásokról.

Unknown írta...

Helló!

Nem ismerem a hivatalos szabálykönyvet, de azt tudom, hogy a tenisz a "legelegánsabb" sport, és Wimbledonban ragaszkodnak a fehér színhez...meg elég régi, konzervatív sportág.

Sajnálom, hogy elkerültük egymást Duinoban!