Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. október 23., péntek

B-Day, Pula

Ma volt a szülinapom. Dorka ismét bizonyította törődőképességét. Persze Zsolti is kitett magáért. Lényeg, hogy megint megleptek, csakúgy mint tavaly, csak most tudtam előre.:) De aranyosak voltak, ahogy próbálkoztak kijátszani.:)
Jó érzés volt az is, hogy sztem legalább 50en köszöntöttek fel az iskolából, arról nem is beszélve, hogy Happy Birthdays énekeltek nekem Mensán (kétszer). Szóval most már 19 éves vagyok.

Holnap megyünk Pulába, Horvátországba évnyitó ünnepélyre. Reggel 7:30kor indulunk busszal, szal 5-6 óra múlva. Este már jövünk is vissza. Én szívesen ott maradnék még a hétvégére, de úgy valamiért Dorka és Zsolti nagyon szeretnék, ha itt lennék Duinoban szombaton. Nem értem...:)
Majd meglátjuk. Megyek alszom 3-4 órát.

Nincsenek megjegyzések: