Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. október 19., hétfő

EE sent

EE elküldve... Nem is tudom mikor írtam utoljára ennél boldogabb emailt. Sajnos azonban nem tudok felhőtlenül örülni, mert hétfőre 2 másik beadandóm van.
Megkaptuk ma az októberi "bizit":
Tantárgy Jegy Effort(aktivitás)
Matek 6+ +
Fizika 7
Angol 6-
Economics 5+ +
Olasz 4 +
Az olaszt nem értem. Szerintem a tudásom 5-6, viszont ha az aktivitásomra minuszt kaptam volna azon sem lennék meglepve. Nem csináltam túl sok leckét. Valószínű így viszont nem fogok 6os predicted (jósolt) jegyet kapni, csak 5öst. Az egy totál 37et jelentene a 42ből. All in all örülnék neki.

2 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

A gyengébbek kedvéért. Hányas a legjobb jegy ?

Attila Simon írta...

7