Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. szeptember 24., csütörtök

Velence harmadszorra is

Tehát szombaton Velencébe indult egy újabb Cultural Visit. Nem voltam a listán, de valahogy a reggel 6:45ös indulást sokan át fogják aludni, ezért bevállaltam, felkeltem és lám, volt is hely számomra.
Amikor odaértünk még egy darabig a csapattal mentem, aztán bejelentettem, hogy najó, én már kétszer végigmentem ezeken, arrivaderci. Le is léptem másodmagammal, a brazil elsőéves csaj kísért. Szándékunk az elveszés volt, ami meglepően nehezen ment. Azért csak sikerült egy idő után, gondoltuk megünnepeljük egy kis sörözéssel, csipszezéssel. Kiültünk a kanális szélére és chill.
Aztán még időben vissza majd haza. Íme néhány fénykép:




(A visszavonult angoltanárom, és az új)

Holnap pedig reggel 7kor indulunk a dolomitokba 2 busszal. Jó lesz! (és hideg...) Majd beszámolok...

1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Az a gondolás fénykép nagyon tetszik. Meg a fürdőző galamb is. Ma meg felveszem azt a Leonardo do Vinci-s pólómat, amit Velencében vettem. ( Az árus nem engedett az árából. ) Legyen egy kis Velencés hangolatom ma. Ma még úgy is szabadságon vagyok.