Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. szeptember 1., kedd

Itt vagyok!

Pènteken megèrkeztem Duinoba. Szerencsere megint Palàt kaptam rezidenciàmnak, immàron teljesen felujitott vizesblokkokkal. Ràjuk sem lehet ismerni. A dayroom (nappaliszoba) azonban mèg szèt van turva, ès minden reggel arra èbredek, hogy falbondo kalapàccsal pufolik a falakat, vagy furnak...Ezèrt hàt internet sincs most a hàzunkban.
Ami azonban mèg mokàsabb az az, hogy az egyik felelossegteljes olasz munkatàrsa az iskolànak elfelejtette befizetni a szàmlàt, ezèrt internet tulajdonkèppen az egèsz campus teruletèn nincs. (mèg az igazgatonàl sem)
Ez kulonosen vicces, amikor a vilàg màsik felèrol èrkezok nem tudnak hazaszolni, hogy jol vannak, megjottek illetve amikor akik mèg otthon vannak nem tudnak velunk kommunikàlni, hogy mikor s hova fognak èrkezni.
Mivel osszesen 2en vagyunk diàkok ugynevezett van driverek (iskolakisbuszvezetok), de a màsik mèg nagyon gyakorlatlan ezèrt én tegnap ès tegnapelott osszesen kb 10 oràt vezettem, vagy legalàbbis vàrtam màsokat az autora vigyàzva.
Azèrt nem kell fèlteni, miota itt vagyok minden nap legalàbb 2 oràt a tengerparton toltottem.
Rengeteg uj arc van, termèszetesen az 1.èvesekrol, primikrol beszèlek. Aranyosak, fèlnek, szerènyek tobbnyire. Tegnap 6ot szedtem fel osszesen, mert tul kèson èrkeztek, azelott csak 1et, de azèrt 250km-t vezettem...
Majd irok mèg, most csak a computer roomot meglàtogattam, mert nem hittem el, hogy tònyleg visszajott az internet.
MEGMENEKULTUNK!!!

2009.09.01. Kedd
(jah, ès kellemes oszt mindenkinek! szerencsère itt mèg nem làtszik a nyoma)

1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Jó iskolakezdést. Remélem úgy érzed, hogy egy kicsit hazaértél. Azt látom, unatkozásra nincs idő.