Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. április 5., vasárnap

Betegállomány, MUN, Yearbook

Ezen a héten mást sem csináltam csak beteg voltam.
Múlt szombaton (márc 28) kimentem bicózni. Hamarosan kb 10 korombeli srác bambulta minden mozdulatom. Csináltak is 1-2 felvételt, azt mondták majd megkapom. Utána meg leültem egy kicsit és valószínűleg megfáztam, mert másnap reggelre majdnem belefulladtam a párnámba. Eldugult az orrom, mint a torontói WC és 38.8as lázam volt. Másnapra már el is múlt a lázam, de olyan erőtlen és taknyos voltam egész héten, hogy péntekig nem is mentem suliba. Pénteken és szombaton pedig MUN volt. Mi az?
Model United Nations (KicsiENSZ) - Minden elsőévest besoroltak egy témába (történelem, biztonság, közgazdaság, emberi jogok) kapott egy országot amit képviselnie kellett. Dorkával mindketten a közgáz részlegbe lettünk besorolva. Ő Németországot, én Argentínát képviseltem. Az egész egy szerepjáték volt. Mondhatni aranyos vagy röhejes - nézőpont kérdése. Merthogy a nagy ENSZ szabájaival csináltuk és olyan stílusban is beszéltünk vagy legalábbis próbáltunk. Mindenki öltönyben, okoskodva, hazudozva politukust játszik. Néhányan meglepően jók voltak, néhányan meg olyan komolyan vették, hogy egész éjszaka nem aludtak mert készültek, vagy otthagyták a gyűlést, mert éppen úgy megsértődtek valamin. (pont mint a való világban) (az egyik csapat)
Szombaton nyílt nap volt a suliban. A sokásos bemutatók, fellépők, show. Mi most nem léptünk fel, mert a trióból 2en betegek voltak, egyedül meg nem vállaltam triálbemutatót mert túl fárasztó.
(kórus)
Most már tök jól vagyok, ma is voltam bicózni és elég jól ment.
Holnap meg reggel 8kor integrálás dolgozatot írok, amit a többiek már megcsináltak és még a tanár bevallása szerint is iszonyú nehézre sikeredett. Ezért aztán ma olyan 6-7 óra tanulás után le is álltam vele...
De most megyek és folytatom...
Addig nézzétek meg az oldalt amit én csinálzam az évkönyvbe a múlt heti Tánc Fesztiválról:

1 megjegyzés:

Alle írta...

Ez a MUN nagyon jó lehetett :) Maga az ötlet tetszik :)