Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. április 29., szerda

Megint török és Elyas szülinapja, Sistiana

Mint mondtam Elyasnak szülinapja volt, és tortát sütöttünk neki:



utána már össze is vesztek Mishával: :)

Másnap Umurnak, a töröknek volt volt.

Vasárnap pedig diákok által rendezett piknikezés volt Sistianában.Misha úgy emlékezett, hogy 10:30kor indulunk. Mi 10:35kor érkeztünk a megbeszélt helyre. Nem volt ott senki. Gondoltuk, biztos elmentek már, siessünk utánuk.Már 1 órája loholtunk, ott voltunk a megbeszélt helyen, és sehol senki. Felhívtam őket: 12:00kor van az indulás.
Nah, mindegy 1kor be is értek minket és mivel elhozták a kajánkat (amit kiderült, hogy szintén nekünk kellett volna hozni a Mensáról), ezért ettünk és boldogok lettünk.
Ezután ugráltunk egy talált strandröpipályán (még mindig tudok szaltózni:)), falatmásztunk, röpiztünk és egyesek fürödtek is (én múlt héten fürödtem már és túl hideg volt ahhoz, hogy élvezzem). Hazafelé futottunk, utána meg Peter (diri) trambulinján ugráltunk egy kicsit. Remek nap volt.



Most viszont Internal Assessment kell írnom Economicsból szombaton pedig SAT-t írok (amerikai egyetemi központi felvételi). Egész nap a Physics Group Projecten dolgoztunk, amit majd egyszer le is írok, hogy micsoda. Kicsit be vagyok havazva a munkával.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Sehol sem látlak Nagyi

Attila Simon írta...

A leugrósnál én vagyok a jobb oldali, csak megnőtt a hajam és nehéz megismerni.:)