Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. április 16., csütörtök

Húsvéti szünet

A húsvéti szünet nálunk annyit jelentett, hogy pénteket és hétfőt megkaptuk szabadnak. Sokan utaztak. Szombaton kb minden 3. ember akivel összefutottam megkérdezte: -Te miért nem utaztál el? - Vettem egy nagy levegőt és:
-Kb 3 esszét be kell fejeznem 2 7en belül:
-Ha utazok, akkor nem tanulok viszont költök.
-Ha maradok és tanulok s pihenek, akkor kényelmesen meg tok csinálni mindent és pl. majd nyáron tudok utazni, amikor úgyis unatkozni fogok.
Tehát anyagilag ugyanúgy jövök ki, viszont nem fogok nyáron unatkozni és még kész is vagyok a tanulnivalóval előbb és fel is töltődök kicsit.

Ezek után magyarázza meg valaki miért adnak nekem csak 4est Economicsból. (Így nem sokan mérlegelnek opportunity costokat.)

Tahát maradni sikerült, tanulni kevésbé...:)
Mit csináltam? Maradtak azért jópáran, tehát sütögettünk, sört felejtettünk a mélyhűtőben, jegeltük a téremet, aludtunk, jó azért valamennyit haladtunk is a munkával, és mivel mind a Dorkát meglátogatta Edina-barátnője, mind Rékánál itt voltak 3an otthonről édeshetesben Hungarian eset tartottunk, és még a Duinoi várba is elmentünk Dorkával és Edinával:

Innen:

ezt látni:


A piros tetős ház bal szélső erkélyajtaja mögött a szobám:



A lányok pedig szépek ugyan,


de mindkettőnek volt gyenge pillanata ;)


Persze nekem is:)


1 szó mint 100 hétfőn délután idegbetegséggel estem neki a kérdésnek: Miből tartsak holnap olaszul prezentációt? - A téma egy olasz híresség.
Gondoltam írok egy olasz triálosról, mert feltételeztem van köztük egész jó (hisz a spanyolok, franciák a legjobbak), de nem sikerült találnom. Majd egyszercsak bevillant egy szakáll, 150 kiló és egy öblös hang:

"Csak a Pufin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot."



Ő bizony olasz, ha valaki nem tudná. Ráadásul nem is akármilyen. Gondolnátok, hogy ő Bud Spencer, sportolói nevén Carlo Pedersoli volt az első olasz, aki 1 percen belül úszott 100m-t??? Sokszoros országos bajnok úszó, Európa-bajnok vizilabdázó és szerepelt 2 Olimpián is. Ezen kívül dalokat ír, énekel, zongorázik, saxozik, repülőt vezet a többit már elfelejtettem, jah, s még csinált 18 hatalmas filmet közösen Terence Hillel + egyedül is sokat. Ha én csak fele ennyit leteszek az asztalra életem során, akkor már elégedett leszek.

Életkora is meglepett: idén lesz 80 éves :-o


Ígérem most raktam fel utoljára képet félmeztelen férfiról! (Aki nem én vagyok.) :)

2 megjegyzés:

Alle írta...

Szerintem jó választás volt olasz hírességnek Bud Spencer, még én sem tudtam ennyi mindent a sportolói pályafutásáról.
Kedvem támadt megnézni egy filmjét...:)

Kószó Jenő írta...

Tényleg jó választás volt B.P. Sok mindent tudtam róla. De hogy már 80 lenne ?