Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. április 23., csütörtök

Török

Nem, most nem Umurról beszélek, hanem arról, hogy pénteken félbetörtem a diri nagylábujjának a körmét. Nem, nem vesztünk össze csak road-hockeyztunk és lábbal védett. :)
Ma meg a kormánycsapágyam felsőcsészéjét törtem el. A vázon belül és kívül lévő rész természetellenesen kettévált. Gondolom az utóbbi idők akasztásait és az elsőkeréken pattogva forgást nem szereti. (Ha nem érted miről van szó nyugodj meg, nem te vagy a hülye.:))
Ez még önmagában normális dolog volna, de holnap bemutatózunk Monfalconéban. Idegesítő lesz így bicózni, de muszáj szórakoztatni a népet. Végülis csak kotyog. (Anyunak, Mamának és a többi nőnek aki nagyon félt írom, hogy ez nem veszélyes dolog, mert nem fog eltörni alattam a bicikli, hogy elessek.)
Nah, már mennem is kell, mert most van Elyas szülinapja (20) és én sütöttem a tortát. (Életemben először.)
...............
(najó, csak segítettem almátszelni, és adagoltam a cukrot, ami egyébként fehéroroszul és ukránul és cukor:))

Nincsenek megjegyzések: