Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. március 28., szombat

BreakDance and BikeTrial Show in UWCAD

És, íme a videó: BreakDance and BikeTrial Show at the United World College of the Adriatic Dance Festival 2009 26th March by Misha (Belarus) Wallace (Kenya) and Attila (Hungary)

3 próba alatt dobtuk össze a koreográfiát, ami sztem nem is lett rossz, viszont a zene alapján nehéz volt követni, hogy hol tartunk ezért megcsúsztunk párszor. Ez látszik is. Kicsit elégedetlen vagyok vele, de végülis a közönségnek állítólag tetszett. Nektek?
Valószínű finomítunk majd rajta, mert lesz még pár fellépésünk idén.

1 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH ez MENŐ !!!!!!!!!!!!!!!!!