Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. március 13., péntek

Project week

A Project weeket Granaroloban, egy Bologna melletti faluban töltöttem.

Kikkel? – A lehető legszínesebb társaság voltunk. Országaink: Venezuela, Taiföld, Afganisztán, Panama, Kambodzsa, Kanada, Fehéroroszország, Moldova, Malajzia, Dél-Afrika, Vietnám. Tehát én voltam az egyetlen EUs állampolgár leszámítva a szlovák tanárt, feleségét és gyereküket. Volt még egy lett Rimma is velünk.



Hogy mit csináltunk?

Egy átlagos nap úgy telt el, hogy reggel elmentünk egy múzeumba, ebéd, délután meglátogattunk egy intézményt, vacsora/show, ennyi.

Volt néhány vacsora ahol 1-1 fogás között előadásokat tartottunk. Gyakorlatilag dolgoztunk egy kicsit, majd kaptunk kaját.:)

Miket látogattunk meg? – szemétégetőt, okarina-múzeumot (az egy fúvós hangszer), tejgyárat, fogyatékosok otthonát, helyi általános iskolát, néprajzi múzeumot.

Project week képek


Host családoknál aludtunk. Legtöbbjük idős házaspár volt, akiknek a gyermekeik már elköltöztek otthonról, tehát van egy extra hálószobájuk. Ezt a fajta adakozást választották és így egy kis színt is visznek az életükbe. Tény, hogy nem az átlag magyar nyugdíjból élnek.

Az én host-családom egy idős házzaspár volt, akik nem beszéltek angolul, tehát muszáj volt gyakorolnom az olaszt (aminek örültem).




Csütörtökön véget ért a project week. Volt aki visszament Duinoba, volt aki Firenzébe. Én ls Ghena ottmaradtunk Bolognába szombat reggelig. Pénteken ugyanis Enzo (a főszervező) elvitt a Lamborghini és a Ferrari múzeumba. Nagyon jó volt mindkettő, bár meglepő módon a Lambo jobban tetszett.

Autók

2 megjegyzés:

Kószó Jenő írta...

Nem vagyok egy autó imádó, de ezek gépek fantasztikusak !

Attila ! Az autók nagyon jól mutatnak melletted.
Bár valami csinos lányok jobban kihoznák a formájukat. ( A lányoknak persze lehet, hogy más a véleményük .....)
Na szóval ez a múzeumi látogatás MENŐ !! Kapsz is érte egy klikket a szavazáshoz.

Attila Simon írta...

Jenő, gondolod hogy mindent publikálok? ;)