Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. március 25., szerda

chill

Biztosan sokan szidtok már, hogy miért nem írok több, mint egy hete. Nos, nem azért mert bármi bajom lenne, épp ellenkezőleg. Minden olyan kiegyensúlyozott, nyugis, hogy nem is akarom drága időtöket rabolni azzal, hogy azt olvassátok.
Ilyen apróságok történtek, hogy el kellett döntenünk miből írjuk az EEt (én végülis a fizikát választottam, mert abba tudnám legjobban beleélni magam) , megkaptuk az első továbbtanulási előadást, lemondott a miniszterelnökünk, a másodévesek sorra kapják a "Gratulálunk!" vagy "Sajnálattal közöljük..." kezdetű leveleket az egyetemektől (Misha 3ból 3om full ösztöndíjat kapott már), bicózgatok újra, csütörtökön break/triál bemutatózunk, de most már koreográfiánk és egy 3. emberünk is van (Wallace from Kenya). 3 nap alatt összeraktuk, szerintem elég ütős lesz ha nem csúszunk meg. Videót megpróbálok feltölteni majd.
Jah, és szeretném megköszönni a lányoknak a chat ablakomban (Gicák, Bettik, Vikik, Krisztik...), hogy képesek nélkülem is életben tartani a blogom és lehet nem hiszitek, de értetek írok, ti motiváltok. (Meg persze a Nagyi) :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát a Nagyi rögtön elolvad.