Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. február 3., kedd

Ki megy a hockey országába?;)

Pènteken iszonyatosan jol èreztem magam egèsz nap. Nem tudom pontosan, hogy mièrt. Gyonyoru ido volt egèsz nap (mèg Bora is kellemesen fujt) ès 17/20 pontos lett az English esseym (igaz rengeteg idod ès regitsèget hasznàltam). Az olaszt is egèsz jol èrtettem oràn (sokat segitenek a Misha olasz haverjai) meg az economicsot is. Ebèd utàn megkèrt Rimma (World Lit tanàr) hogy vezessek el egy buszt az uszodàba Monfalconèbe. Mondtam, hogy okè, de akkor viszem a bicomat is.(Amit gyonyoruen meghegesztett az iparos tag. Emlitesre mèlto, hogy a telefonban 25eurot mondott, de a helyszinen csak 20at kèrt.) Tehàt elvittem az uszokat, majd bicoztam egy oràcskàt. Kimondottan bèna voltam, de leglàbb NEM a kezem miatt. Az alig fàjt.

Most szombaton is voltunk sielni. Elmentunk Mishàval egy 2.5 oràs korre, es ennyi elèg is volt. Mostmàr tok biztos vagyok benne, hogy ez nem az èn sportom. Uncsi... Olyan mint a futàs, orszàgutizàs vagy az uszàs. Azokat sem szeretem huzamosabb tàvon.

Vasàrnap esett a ho. Na nem az a szànkozzunk rajta-ho, hanem amint leèrt elolvast. Ennek oromère egèsz nap csak dolgoztam a World Lit prezentàciomon (A Doll's House - The title cimmel) ès a Matek Portfoliomon (ami pedig a leguncsibb feladat, ever; triviàlis kèrdèseket oldj meg ugy, hogy kèpzeld azt, hogy nincs meg hozzà a tudàsod - mindezt szàmitogèpen, hogy sokàig tartson leirni - ezutàn àbràzolz grafikonon is ès kisèrd szoveggel).

A következő hétvégémet már hétfőn megtereztem. 3 programlehetőség közül lehetett választanom. Sí szombat, síverseny vasárnap (az egyik muszáj) vagy szombat Verona-Cultural Visit. Egyértelmű, hogy én a szombat-Verona, vasárnap síverseny kombót terveztem el. Egészen az assemblyig, amikor is Peter (igazgató) bejelentette, hogy a saját torontoi (Canada) ex-iskolája 2 diáknak fizeti az utazását, szállását a következő keddi (febr.10.) World Affairs Conference 2009-re, Torontóba, Kanadába. http://www.waconline.org/
Tekintettel arra, hogy 5 nappal a repülés előtt jelentette be azt mondta, hogy csak olyanok jelentkezhetnek, akiknek nem kell oda vízum és mivel a másodéveseknek IB vizsgáik vannak majdnem minden nap ezért csak elsőévesek mehetnek. Illetve a jelentkezési határidő aznap este 7 óra. (Ergó, volt 3 óra a bejelentés és a határidő között) Mindennek tetejébe kijelentette, hogy sorsolás alapján fogják kiválsztani a küldöttséget. Hát, gondoltam is, hogy hülye aki nem próbálja meg, mert kb 30-40 ember esik bele a keretbe, ebből 25nél több nem hiszem h odafigyelt és legfeljebb 10 fogja venni a fáradtságot, hogy írjon egy motivációs levelet 3 órán belül. Mivel én már írtam egyet 2 hónapja az egyimtomi Model United Nations konferenciára, ezért csak átírtam 1-2 szót és elküldtem egy az egyben.
Ma reggel pedig suliba menet utánam kiabált Sally (igazgató neje) hogy olvassam az emailjeimet minél hamarabb. Ez volt a postaládámban:

Ciao Attila,
Your name was one of the two I drew from the hat - can you confirm that you are able to go as soon as possible?
Peter

Akinek fordításra van szüksége leírom: IGEN! Megyek Kanadába!!! Méghozzá MOST szombaton hajnalban! Szerdán délután jövünk vissza. Program nagyvonalúan:
Szombat: utazás, körbenézés, host család megismerése stb.
Vasárnap: Toronto városnézés
Hétfő: A helyi public (fizetős) IB iskola (UCC) látogatása. Szerencsés, hogy a párom, Tiziana from Italy inkább humán beállítottságú, úgyhogy ő töri meg hasonló órákra fog beülni én pedig Matekra,Fizikára és Economicsra meglepő módon - várhatólag
Kedd: Konferencia (Climate Change és Education vagy Energy témakörben nekem) és utazás haza
Ez annyira komoly, hogy már meg is vette Peter a j1eket. Jól esett, hogy a Puskáshoz hasonló módon, ahol Lacibácsi jónéhányszor rátörte az ajtót az éppen aktuális tehetetlen tanáromra: "Na hol van az a lókötő-Simon, elviszem?!" - A fizika órámra egy titkárnő benyitott, hogy elnézést kérjen de azonnal szüksége van az Attila passport numberjére.

Ráadásul az Amazonon rendelt, UKből jövő SAT könyveim is megjöttek.

Nah, most mennem kell, mert 5kor el kell vinnem a kórust Udinébe.

Idézném kedves teniszedzőm, Ákos smsét, amit akkor küldött amikor augusztus 28-án elintultam Duinoba: "Nyílik a világ kiccsávó!" - Most érzem igazán, hogy igaza van...




1 megjegyzés:

Unknown írta...

Gratulálok!
Nagyi

Mire figyelj?.....