Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. február 6., péntek

6 óra múlva indulok Kanadába

Mire jó az iwiw? - Eddig azt hittem arra, hogy ha egy buliban találkoztál egy csajjal, de nem emléxel a nevére, mert túl sokat ittál, akkor csak beírod a keresőbe, hogy "szőke haj, kék szem, iskola, 17-20 év" és kidobja a véges tagú értékkészletet.
De arra is, hogy ha mész egy idegen ország városának iskolájába egy világkonferenciájába, kidobja az egyetlen honfitársad aki ott tanul. Ez is történt. Beszélgettünk is a taggal (Nem nevezem nevén, nehogy megsértsem a személyiségi jogait) msnen sokat. Egyik nap bevágott egy ilyet: Nah, boccs, de most mennem kell, mert 18:30-kor van a kapunyitás a Raptors-Lakers NBA meccsen és előtte még úszok egyet. "És elmész a meccsre?" Hülyevagy mért ne, itt van 10 perc sétára. - A többire nem emléxem mert lefordultam a székről és bevertem a fejem.
Valószínűleg majd fogunk talizni és segít pl megtalálni a Raptors (Toronto NBA kosárcsapata) és a Maple Leafs (Toronto NHL hokicsapata) boltját és csináltatok a nevemre egy mezt.
A host tesóm meg nem válaszol az emailjeimre (eddig). Csak annyit tudok róla, hogy a legmenőbb környéken lakik, szóval valszeg nagyobb lesz a szobám, mint otthon.:)

Reggel 5:30kor indulunk Palából. Peter személyesen kivisz a reptérre. (Újabb respect point) Lufthansával megyünk Munchenig, onnan meg Air Canadával. Állítólag tv van minden székben. Azt mondják nagyon fárasztó lesz az út (össz kb. 16 óra) ,de sztem én élvezni fogom.
Na, most megyek, mert buli van...:)

Nincsenek megjegyzések: