Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. február 28., szombat

Poject week folyamatban

A project week elkezdődött. Minden diák elutazik valahova Csehországtól Szicíliáig, Horvátország, Német. Én Bolognába vagyok besorolva, ahol iskolákat és fogyatékos- és öreg-otthonokat fogunk látogatni. Mi indultunk legkorábban, délután 3 órakor (pénetek), ami vicces volt, mert 13:15ig még tanítás volt. Még arra sem volt időm, hogy a blogomba írjak...
Ha minden igaz elm1ünk a Ferrari múzeumba Maranelloba, de én a Ferrarában lévő Lamborghini múzeumot is meglátogatnám.
Csütörtökön véget és a project week, de közvetlenül utána 3 napos long weekendünk van. Azt tervezzük páran (kb 10en), hogy Firenzébe megyünk. Vettem új fényképezőgépet (a régit elhagytam Torontoban), úgyhogy remélem tudok majd nektek képeket mutatni.Viszont ami a legfontosabb a Ti szempotokból, hogy Dorka szervezett egy csoportot (10 fő) Egerbe és szerda körül felmennek Budapestre is. Lesz, aki hamarabb, lesz aki vasárnapig marad. Ezért ugyanazt mondom, mint amikor a norvég suliból jöttek hozzánk telelni, hogy akit érdekel a lehetőség, hogy találkozzon velük, esetleg idegenvezesse őket, az írjon ide a chatbe vagy egy kommentet. Ha gondolod írhatsz nekem emailt a bokorgyuri@freemail.hu ra is, de nem vagyok biztos benne, hogy rendszeresen tudom nézni.

Megerkeztunk Granaroloba (Bologna mellè). A host csalàdom nempontosan olyan,amilyennek kèpzeltem. Egy kedves idos hazaspar, akiknek màr inkàbb unokàjuk lehetnèk, mint gyerekuk. Franciàul beszòlnek egy kicsit - de az nem segit, ezert aztan ra vagyok knyszerulve az olaszom fejlesztesere. Mutogattam nekik kepeket, a sulirol meg otthonrol. Egy vendegszobàjuk van, azt kaptam en. Azt mondjàk, hogy rendszeresen van ilyen befogadott gyerekuk, mit èn. Ennek megfeleloen eleg rutinosan=lassan beszelnk olaszul, hogy eselyt adjanak megertenem oket.
Este elmentunk a kozeli pizzeriaba, ahol talalkoztunk a sulitarsakkal es az o hostcsaladjukkal. Ugy lattam akik hostolnak minket, tobsegben az egyemhez hasonlo boldog idos hazaspar, akiknek van egy extra szobajuk, mert a gyerekuk mar nem laknak benne ès szeretnek segiteni masoknak meg unatkoznak is egyedul.

Holnap megkezdjuk a melot, de csak annyittudok pontosan, hogy 8kor fel kell kelnem, ugyhgy joakat!

Nincsenek megjegyzések: