Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. január 27., kedd

SAT,driving,sí,project week

Ismét van egy példám, hogy milyen rendesek az itteni tanárok: Ma Malcolm, az economics tanárom elvitt egy hegesztőhöz Monfalconébe a villámmal. Csak hab volt a tortán, amikor megláttam, hogy egy 2 éves fullos BMW combija van. (nem tudom melyik típus) Meglepően zökkenőmentesen ment a dolog, túlságosan is. A tag azt mondta, hogy holnap du. felhív az árajánlattal. Nem teljesen örültem neki, hisz szeretném látni, ahogy csinálja, de végülis mind1. Csakhogy az új villát meg már megrendeltem otthonról. Túl jól összejöttek a dolgok. De végülis előbb utóbb használatba lesz vége az is.

Tegnap megrendeltem az SAT könyveket a netről. Mi az? Az mondjuk egy központi felvételi az Amerikába. 4 könyvet rendeltem (Official SAT 1,Matek SAT2 Level1, Matek SAT2 Level2, Physics SAT2). Ez kb 3000 oldal így együtt és 50 óra gyakorlóteszt. Gondolom, hogy nem fogom minden betűjét felhasználni, de ez már egy Harvard felvételire is felkészít. (most ne higyje azt senki hogy oda felvennének)

Hétvégén szombaton és vasárnap is voltam síelni Tarvisioban, ami minden napi 7kor kelést jelentett. Ráadásul pénteken és szombaton is a Misha barátnőjének meg hostbrotherjének haveri társaságával (akik nem nagyon beszélnek angolul, tehát gyakorlom az olaszt sokat) voltunk Monfalconéban, úgyhogy a hétvégi napi 4-5 óra alvás garantált volt. De mára ezt a problémát meglepően könnyedén megoldottam délutáni alvásokkal, de olyannyira, hogy a mai 9:30 ébresztőm helyett 8:30kor felkeltem, hogy megnézzek egy Prison Break részt. A síelés király volt. Vasárnap volt egy gyakorló tájékozódési versenyünk. Én voltam a leggyorsabb!!!:) Ez nem azt jelenti, hogy meg is nyertem, mert számokat kellett leolvasgatni a fáról, amit nem igazán értettem, meg nem is találtam, úgyhogy csak a sebességre mentem. A végén pedig azt mondta az Anne, hogy akik úgy érzik képesek rá, azok lemehetnek egy DHsabb részen ő meg majd lejön értünk kocsival. Mentem is persze, és istencsászár volt. Jövőre biztos h a DHt fogom választani.


Tegnap éjszaka átfordult alattam az egyik iskola-kisbusz km-mutatója 70.000nél. Nagy élmény volt, főleg hogy éppen 5 autval mentünk a 40 fős World Cultures különítményért, akik Rómából érkeztek 22:30kor a vasútállomásra. Elég para volt, ahogy hirtelen megpillantottunk egy villogó rendőrautót a távolban, de vsz nem mértek, mert visszafele már 3 kocsival campeltek a híd alatt. Gondolom valami nagyobb zsákmányra utaztnak.

Kihirdették ki hova megy Project Weekre. Hogy az mi? Hát végülis ezt hivatalosan nekünk sem mondták el, de valami olyasmi, hogy egy hétig nincs suli és "Jótékonykodunk" címszó alatt elutazunk valahova. Bár többnyire sorsoltak engem a Rimma kiválasztott magának, mert tudja hogy bírom a gyerekeket. Nem teljesen értettem mi értelme van a probramnak, de megpróbálom leírni ahogy én értelmezem:
Olaszországban működik egy olyan szervezet, ami az egykori Csernobil súlytotta területekről fogad gyerekeket pár hétre-hónapra és taníttatják, host-családokhoz adják őket. Mi ezzel a szervezettel fogunk találkozni (gyerekek nélkül) és cseréljük az okosságot. Bologna mellé megyünk egy kis faluba. Előadásokat is fogunk tartani állítólag, meg játszani a helyi srácokkal.
Aminek nagyon örülök, hogy az egyik csütörtökön lesz vége és utána épp hosszú7vége lesz. Ergo vsz. ottmaradok valahol Bolognában, Ferrarában vagy Firenzében.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Na amint olvasom jól megy a sorod.
Csak........magadra!
NA ki vagyok?
Mill.. puszi Mama

Kószó Jenő írta...

Egyre jobban megjön a kedvem a sielésre.