Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. január 11., vasárnap

RE:)

Hogy mit is csináltam a szünetben?
Koriztam párszor minden héten, vettem egy hokiütőt, használtam is, kaptam egy monociklit; megtanultam kirakni a Rubik-kockát, de szét is törtem újat pedig nem találtam 5 játékboltban sem; kaptam egy igazi fém felnőtt-férfi karórát, ami húzkodja a karszőrömet; tartottam UWC előadást 4 iskolában; megismerkedtem 9 afrikai sráccal a norvég UWC-ből; pikk-pakk elolvastam a The boy in the striped pyjamas és az A doll's house kötelezőolvasmányokat; találkoztam szinte mindenkivel, aki fontos nekem; olaszul tanultam; voltam párszor az INSTANT nevű helyen, ami nagyon tetszik; pókereztem, vesztettem, nyertem; ültem a szobámban a gépem előtt túl sokat (az is közrejátszott, hogy odakint piszok hideg volt); zongoráztam (tanultam); játszottam a kutyámmal; gyúrtam a lakásban; megtanultam 1-2 passzívabb breaktánc mozdulatot; bejártam Vácot; voltam párszor a befagyott Naplás-tavon hokizni (javaslom csináljátok helyettem is) unatkoztam rengeteget
Ennyi elég is válasznak, hisz ez a fórum nem arról szól, hogy mit csinálok otthon, hisz azt úgyis az olvasókkal csinálom, hanem arról, hogy mit csinálok nemotthon.

Zökkenőmentesen vissza is értem Duinoba. Lehet, hogy hülye vagyok, de alig vártam. Nem szeretek unatkozni, itt pedig nincs rá időm, mert sok más hasznos dolgot csinálok és ez jó érzéssel tölt el. Amint leszálltunk Trevisoban (near to Venezia) még rengeteg magyar hangot hallottam. Segített is egy eltalálni a vonatállomásra.
Vissza értünk 8 körül, és megdöbbenve láttam, hogy nem sokan vannak már itt. A kaját már lekéstem, úgyhogy telezabáltam magam műzlivel, amitől kishíján rosszul is lettem. Utána már gyűltek a népek. Misha is megjelent a host-brotherjével, meg annak a legjobb barátjával. Beszélgettünk a Mickey's-ben.
Ma pedig csodás időre ébredtem. Legalább 10-15 fokkal melegebb volt. No felhő. Csak a szél fúj továbbra is k1etlenül. El is döntöttem, hogy kim1ek bicózni mindenképpen, de ahogy éppen pumpáltam az elsőkerekem észrevettem:

Elrepedt a villám!!!

Nem kicsit, nagyon. Félig körbe van repedve. Ez azért nagy pech, mert ha a szünet előtt veszem észre, akkor simán orvosolni tudom a problémát, de most szórakozhatok itt a digóknál vagy interneten. ELőször is megpróbálok előkeríteni egy hegesztőt és árajánlatot kérni, de gyanítom kb a n1edéd-harmadát elkérné egy új villának, akkormeg már inkább veszek egy újat, mert úgyis gyengébb lesz a hegesztés mellett.
Szóval ha vki tud errefelé egy jó alu-hegesztőt, szóljon légyszi!
Ha biztosan tudnám, hogy nem éri meg megcsináltatni, akkor kimentem volna még bicózni egy kicsit (törésig), de így inkább nem kockáztatok.
El is kezdek kutakodni az interneten.
Jó volt találkozni egyesekkel, de sokan olyan mű-boldogan üdvözöltek, hogy én attól majdnem hányingert kaptam (a Dorka meg "lehidalt":)).
Örülök, hogy újra írhatok nektek és köszönöm, hogy egyesek helyettem is életben tartották a blogom a szünetben (Apu és akik írtak a chatre).
C U later
január 11.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Egész közeli rokonom vagy!

Nagyi