Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. január 16., péntek

Ismét egy nagy dózis belőlem

Az elmúlt hét elég kiegyensúlyozott volt. Minden nap suli (kb. 4 óra) utána valami délutáni foglalkozás, zongorázok egy órácskát (épp az Amelie és a Godfather zenéjét tanulom), tanulok úgy 2t órácskát, lem1ek a kondiba vagy Mishával táncolunk (break), netezek 1-2 órát és megnézek egy részt a The Tudorsból.
Kb. ennyi, semmi extra. Ha unatkozni támad kedvem mindig tudok valamit csinálni, ami esetleg hasznos is.
Ma RoadHockeyztunk 2 órát, és ennek tetejében Misha megtisztelt egy olyan bizalmas kéréssel, hogy levágnám-e a haját. Természetesen elvállaltam a hivatást nagy beleéléssel, tekintve, hogy a saját unokanővérem (igen Alle, rólad beszélek:P) sem hagyta sosem, hogy a hajához nyúljak. A képek és az emberek véleménye szerintem kielégítőek, de mi a Ti véleményetek? Milyen lett Misha haja? - ehónapi kérdésünk.



Igaz, neki nem voltak olyan speciális óhajai, mint két kopasz csík bele, vagy ferdére az egészet.:)


Viszont a pattanásaim elkeserítőek még mindig, sőt. Pedig kenem lemosóval naponta és Bachtrobánnal is a sebeket. Sőt, viszonylag átálltam vegás étrendre is.Nem sok javulást hoztak...

Vasárnap és hétfőn mindenki pakolt a szobájában, rendezgette frissen visszahozott holmijait. Úgy unatkoztam, hogy kedvet kaptam én is. Megleptem jómagam is (hátmég a többieket), hogy mit sikerült összehozni. Még néhány fotót is készítettem hiúságomban, nameg hogy Anyukám büszke lehetten rám.:)


Amikor otthon azt mondják valamire, hogy Világhírű mindenki vállat von. Nagy szó persze, de nem tudjuk mi az, amíg nem ülünk le egy ebédlőbe néhány 80 különböző nemzetű ember közé kirakni a Rubik-kockát. Van amelyik csodál, mert még életében nem találkozott olyannal, aki ki tudta rakni. Van aki drukkol, hogy sikerüljön. Van aki fogadna, mert el sem hiszi, hogy kitudom. Van aki viszont kitépi a kezedből, hogy megmutassa, hogy ezt a rejtvényt bizony ő is meg tudja fejteni, csak épp a saját kockáját otthon hagyta Vietnamban (ahol állítólag 20 eurocent), Palesztinában, Oroszországban, Dél-Afrikában vagy épp Argentínában.
A szünetben viszont megtanultam kirakni a Rubik-kockát. Rászántam egy napot, de megérte, mert jó szórakozás a többiek szemében meg császár vagyok. Najó az nem, de lezseniztek egy páran. Épp most sikerült rekord idő alatt - 1:47 alatt kirakni Dorka kockájával, aki volt olyan kedves és kölcsön adta, mert az jobb mint az enyém. Egyébként a helyi Agip benzinkúton lehet kapni, majd veszek is egyet.
Remélem sikerült ismét érzékeltetnem a UWC közösség színességét egy hétköznapi példával.;)

2 megjegyzés:

Alle írta...

Jó volt olvasni, hogy minden rendben zajlik + hogy így rubik kockáztok:)
Egyébként a Misha haját valószínűleg géppel vágtad, így azt lehetetlen elrontani! Ezt muszáj volt:P

Attila Simon írta...

pukkadj meg