Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. augusztus 26., kedd

RE:)

Visszatértem!
Ma délben elengedtek. 2 drót/szög van a markomban valamint felső gipsz körbegézelve rajta. Nem engedték,hogy lemásoljam,úgyhogy nem tudok képet fölrakni.Hetente le kell vennem és újracsinálni egy kis szellőztetés után. 6 hétig kell rajta lennie és 8 hét után haza kell jönnöm kivetetni a drótokat. Bizonyára kórusban kiáltottatok fel,hogy,jé épp akkor lesz a 18. szülinapom! Bezony, október 22-én lesz és vsz itthon leszek akkor,úgyhogy el lehet kezdeni szervezni a meglepi bulit sztriptíztáncosnőkkel;)
Mindenkinek köszönöm a látogatást (már aki eljött). Főleg a szüleimnek a sok segítséget, megértést és türelmet. IGEN ANYU! IGEN APU!
És bocsánat mindazoktól,akik érdeklődtek felőlem ma,én pedig nem válaszoltam. Pakoltam egész délután.Este úgyis írok ide - gondoltam. Azt meg mindenki tudja h nem szeretek smst írni.
A legjobb persze,hogy késedelem nélkül (most csütörtökön) mehetek ki.
Azt mondta a doki,hogy mindenféle sporttól tartsam távol magam....Szerintetek sikerül?:P
Amúgy nem fáj a kezem,ha nem mozgatom, ha igen akkor kellemetlen. Nem volt szükségem fájdalomcsillapítóra a kórházban. Még a műtét után sem fájt.
Nem mellesleg,ahhoz képest, hogy bent kellett lennem tök jól éreztem magam a kórházban. Mint apukám is említette 1edül voltam egy 2 ágyas szobában. Behozták nekem a régi kistévémet. Olaszt tanultam, aludtam,TVztem (főleg olimpiát), ettem, beszélgettem, gyönyörködtem a panorámában a párkányon ülve vagy a teraszon sétálva. Nyugati kényelem volt. Jah és etettem a galambjaimat, Jancsit és Dzsamalt.Telefosták a párkányomat hálából.Namind1...
Mindnyájatoknak azt kívánom, hogy ha vmikor kórházba kerül, így töltse az időd.Jah és mint mondtam semmim nem fájt sosem.A nővérkék is kedvesek voltak.A doktor is nagyjából, meg ugye neki köszönhetem h sikerült. A főorvos meg egy faszkalap, aki azon volt fennakadva, hogy ez nem egy panzió és miért van átrendezve a szoba.A kezem nem érdekelte.

aug. 25. Hétfő

5 megjegyzés:

Alle írta...

Szia Ati!

Örülök, hogy nem volt semmi gond a műtéttel, igaz ezt már személyesen is elmondtad.
Ha van egy kis időd (biztos van) nézd meg az alábbi kis animációt: "Europe and Italy" Ez neked kötelező:)
Utána pedig a "YES & NO"-t is a kreszről:) Nagyon klassz mindegyik.
Na pápá!

Simon Attila írta...

Köszi, tényleg jók. És tudom majd mutogatni a többieknek, mert néma.
Amúgy jó a képed:P

Dorka írta...

Szuper!!! Mármint, hogy időben jössz.
Nem mondod komolyan, h a szülinapodon kell hazajönnöd??? Akkor az előre eltervezett meglepimnek lőttek...

Dorka írta...

Engedelmetekkel én is megnéztem a videót. Alap darab:)))

Feri írta...

Ez nagyon tetszett, itt ülök egyedül, és hangosan röhögök :))) Ezért érezten jól magam Rómában!
Valaki megcsinálhatná Magyarországgal is, néhány elem átvehető ;)