Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. augusztus 22., péntek

Baj van...

Elmentünk Anyukámmal a Baleseti Kórházba a Fiumei útra. Nincs eltörve,de ki van ficamodva... Meg kell operálni. Kb 3 óra múlva kezdik, addig nagy nehezen kiharcoltuk, hogy hazajöhessünk. Elkövettek azt a hibát,hogy a 4 óra várakozás alatt megettem egy zsömlét. Állítólag ezért kell várnunk 6 órát a beavatkozással, mert ha para van és altatni kell, akkor meg is fulladhatok tőle. Veszprémben 4 orvos vizsgálta meg. Egyiknek sem tűnt fel,hogy ki van ficamodva...Még rá is kérdeztem. Akkor biztosan helyre lehetett volna még hozni, ám már eltelt 2 és fél hét és lehet,hogy megerősödött. Megpróbálják behúzni a helyére és rögzíteni valami dróttal. Utána kapok gipszet jópár hétre. És ez még a jobbik eset, mert ha nem sikerül,akkor jövő7en fel kell vágni.....Én azon gondolkodom,hogy talán jobb lenne így hagyni az egészet.Talán így is megerősödik magától, az meg nem zavar,hogy csúnya.
Lehet,hogy halasztanom kell a Duinoi kiutazást. Semmi pénzért nem mondanék le róla, de lehet nem engedik, odakint pedig elég bonyolult volna orvoshoz járni.
Nah,1 óra múlva indulunk is. Azt mondták ott is tartanak éjszakára. Remélem mégsem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.