Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. augusztus 29., péntek

Itt vagyok!

Itt vagyok Duinoban. Jobb, mint gondolni mertem volna. Majd bővebben beszámolok, most csak annyit, hogy éjfélkor lekapcsolják a netet, úgyhogy éppen csak bejelentkeztem, hogy megnyugodjon mindenkinek a lelki világa.
Egy 50 fős házban vagyok. Palazzine a neve. Utána tudtok járni a suli honlapján, ha akartok. Holnap rakok fel képeket, ha lesz időm.
Nagyon jót buliztunk este egyetlen csepp alkohol nélkül. Megtanultam az egész étkészletet olaszul vacsi közben és megtanítottam egy olasz srácnak magyarul. :)
Buona notte:)

2 megjegyzés:

Alle írta...

Szia!

Örülök, hogy leértetek. Mama nagyon csodálkozott, hogy milyen későn érkeztetek meg:)
Majd írd fel valahova a pontos címedet, szobaszámodat. Tudom itthon leszel szülinapodon, de hátha jól jön még valakinek...
Szép napot!

Feri írta...

Címe az nincs neki ;) Az egész településen minden épület kb. via Trieste névvel kezdődik, és jobb esetben van egy szám utána. A postás nevek szerint tudja, kit hol kell keresni, a tanulók szintén.