Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2008. augusztus 27., szerda

Mindjárt indulunk, avagy a búcsúk

Most kezdődött el kiutazásom napja. Könnyebben ment eddig a pakolás, mint gondoltam. Máris elcsendesedtek a szüleim. Anyukám az utóbbi napokban kb minden étkezés után sírt. Persze a nagy bömbi majd Duinoban lesz, ahova kivisznek kocsival. Sajnálom szegényeket, de hát ez így van jól.

Reggel bementem elbúcsúzni a középiskolámtól ( a Puskás Tivadar Távközlési Technikumba). Nagyon sokat köszönhetek nekik. Bevallom, év elején azt hittem, hogy mint sok más iskola, a kisujjukat sem fogják mozdítani, annak érdekében hogy egy jó tanulójuk lényegében elhagyja az iskolát. Utólag szégyellem, hogy ilyet mertem gondolni. Álmomban sem sejtettem, hogy ennyi támogatást fogok tőlük kapni. Megragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem nekik, hogy tanítottak engem és minden egyebet, amit értem tettek, az érdeklődést, a segítséget... Amennyiben nem történik valami nagy gáz (pl kirúgnak), úgy valószínű, hogy tanórai, iskolai keretek között nem fognak többet tanítani engem. Remélem olvassák ezeket a sorokat. Az őszinte jóakarást láttam legtöbbjükben és ez egy ritka dolog a világban sajnos. Elkezdtem felsorolni a neveket, de rájöttem, hogy tulajdonképpen felesleges felsorolnom az egész tanári kart. Kinek inge vegye magára! ;)
Utána a Gábor-iskolát mentem búcsúztatni, nameg drága Kati nénitől kaptam népviseletet.Köszönöm azt is.:)
Aztán fodrásznál voltam. Köszi Viki! Szerintem úgy nézek ki, mint egy katona, de állítólag ez nem így van:)
Végezetül meglátogattam a családom egy részét.
Sajnos pl a barátokra nem maradt időm, mert pakolnom kellett itthon.
Tulajdonképpen nem értem minek verem ezt ilyen nagy dobra, hisz csak 2 hónapra megyek első körben...
Csodálkozom rajta, de nincs bennem az az izgatottság, ami a táborok előtt szokott. Nyugodt vagyok és álmos. Mondjuk a gyomrom kb akkora, mint egy teniszlabda.
1 órája írom ezt a bejegyzést...
Jóéjt...

3 megjegyzés:

Edit írta...

Szia Attila!

Nagyon örülök, hogy mégis időben tudtál utazni Duinoba! Jó izgalmasra sikerült számotokra az utolsó hét! Még kórházba szaladgálás nélkül is elég feszült volt itthon az indulás előtti hangulat. Remélem a kezed a gyógyulás útjára lépett és már kezded felderíteni az új környezetedet is.De ugye nem a triálozásra alkalmas helyek keresése volt az első dolgod? :-)

Mégis sikerült népviseletet szereznetek?

Szia: Edit (Dorka anyukája)

Simon Attila írta...

Köszönöm a jókivánságokat.
Sikerült szerezni,igen.
Nem tehetek róla...a szemem be van állva a bicós helyekre.

Unknown írta...

urristennn!!!!!!!!de jóóóóóó hogy már ott vagy...jó szórakozást...de azért tanulj is!!!!!!!!!!meg uttánna engem olaszul:D:Dmindejótttttttt

sok puszooo DÁLIA