Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2010. április 24., szombat

No more high school

Tegnap volt az uccsó tanítási napja a másodéveseknek (tehát nekem is). Viszont, amiért valami nagy helyi politikai erővel bíró nő éppen tegnap látogatta az iskolát (aki egyébként még angolul sem beszélt) mindenki szép, nyugodt volt.
Viszont tegnapelőtt...:D Az iskolaépületben aludtunk páran az éjszaka (20?-30?). Cípőket lopkodtunk az elsőévesektől, üzeneteket hagytunk mindenkinek, dekoráltunk, beöltöztünk, hülyék voltunk, Al Castellben kávéztunk tanítási órákon (kivéve matekon és fizikán XD ), elsőévesek óráit látogattunk és zavartuk.:)
Ma pedig szinte olyan nagy nyomást és kedvet érzek arra, hogy tanuljak, hogy már reggel 10kor felkeltem. Hogy mi adja a motivációt? Valószínűleg az, hogy ha sikerült 6os matekot, 6os fizikát, mégegy HL 6ost és összesen 36ot elérnem az IB-n, akkor fel vagyok véve a University of Edinburghba Mechanical Engineering with Management szakra. Sőt, úgy néz ki évet fogok előre ugrani és másodévesként fogom kezdeni az egyetemet.
Ezért aztán tanulni fogok rendesen a vizsgáimra, amik jövő szerdán kezdődnek asszem. Szal van kb 10 szabadnapom mostantól, mert a jövő7 úgynevezett "Study Week" és nincsenek óráink. (Csak az elsőéveseknek:P )
A másik dolog, hogy ahhoz hogy Edinburghban tanulhassak tandíjat ugyan nem, de megélhetést kell fizessek. Ezért aztán munkát keresek a nyárra. Gondoltam, hogy itt maradok Monfalcone, Grado környékén mert az egyik haverom el is szállásolna.
Hétfőn felkerekedek kora reggel és bejárom Monfalconét és Gradot. Csak találok valamit.
Na, de most -talán életemben először- fogom magam és elmegyek a könyvtárba tanulni!

3 megjegyzés:

Alle írta...

Nahát, már nincs több órád? Nem is tudtam!
Sok sikert a többihez!

bdgkvt írta...

Utóbbit csak támogatni tudom - jó kis könyvár az! :)

Kószó Jenő írta...

Hajrá mindent bele a célegyenesben