Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. május 11., hétfő

Uccsó nap a suliban és a "pihenés"

Pénteken volt az utolsó tanítási nap a suliban. Ráadásul csak 2 órám volt: egy angol 11:20kormajd egy fizika mérés.
Kicsit féltem az angol órától, mert a tanárnénim szódogát ígért Shakespeare - Macbeth 5. színéből, és meg is kellett tanulnunk egy kedvünkre választott szöveget, amire sikerült kb 15 percet szánnom. Végülis egész jól sikerült mind2. A tanárnénim pedig jövőre visszavonul és az a megtiszteltetés ért, hogy 35 éves pályafutása utolsó óráját nekem tartotta. Amikor a már szokásos óra/tanár értékelési kérdőívet töltögettem ki (amit az IB minden tantárgyból minden félévben megkövetel) arra döbbentem rá, hogy ő volt a legjobb tanárom idén.
Ezek után megmértem Newton gyűrűit fizikán, majd végigsportoltuk a délutánt. Hokiztunk, trambulinoztunk aztán rögbiztünk.
Most irigyeltek biztos...pedig suli helyett vizsgáink lesznek folyamatosan. Én szerdán kezdek Economicsszal, csüt angol, pént fizika, hétfő olasz, kedd matek és magyar.
Economicsot tanulok egész nap, mert abból vagyok legszarabb. Viszont olyan érzésem van, mint amikor törit tanultam otthon. Ha nem tanultam 3as, ha igen 4es. Itt is valami hasonlótól félek, pedig sok időt beleölök.
Megyek is folytatom...

1 megjegyzés:

Primo írta...

Én a fizika "tanulásomra" vagyok a legbüszkébb. Ha nem tanulok, karó, ha tanulok, akkor is, ha írok puskát (mert nem vagyok éppen lusta rá) akkor ötös. :)