Ezt a blogot 2010. szeptember 11-én ünnepélyesen bezártam.

Ha továbbra is kíváncsi vagy életem alakulására, ITT követheted.

Köszönöm az eddigi figyelmet!



2009. május 17., vasárnap

1 7

Kereken egy hét múlva megyünk haza. Az élet ismét izgis és nyüzsgős lett. Tegnap volt az utolsó Mickey's Party. (Nagyon ütős volt, kb mint a legelső) Mindenki izgatott. Az utolsó napokat töltjük itt, az utolsó vizsgákat írjuk a napokban (én holnap olaszt, kedden matekot és magyart), egyetemekről beszélgetünk, érkeznek a szülők.
Ma találkoztam Elyas szüleivel, akik meglepő módon sokkal kedvesebbnek tűntek, mint a fiuk.:) Az enyémek is jönnek, ráadásul már holnapután beköszönnek. (Utána Velencében pihenik ki a nagy utazás stresszeit egy pár napig:) ) Ráadásul úgy néz ki, hogy pont amikor érkeznek lesz az utolsó tutorial gyülekezetünk, amire remélem akarnak majd jönni.(Akarnak?)
Sajnálom, hogy mostanában lelassultam a blogírással. Csomó képet töltenék még fel, de nekem még nincsenek meg. (Más csiánálta őket)
Tanulok mint egy gép a napokban. Nem tudom megéri-e. Majd meglátjuk. Megyek megpróbálom folytatni.

5 megjegyzés:

Feri írta...

Akarjunk?

Attila Simon írta...

Persze. Már le is zsíroztam. Sőt, el is dicsekedtem, hogy anyu megcsinálta a felsőfokú nyelvvizsgáját!:)

Kószó Jenő írta...

Mi az hogy megéri tanulni ?????!!!!!

Feri írta...

Fél órán belül indulunk, reszelő betéve ;)

Attila Simon írta...

Alig várom! (a reszelőt:P)